⚠ Beslut om nedläggning av SH ⚠
Fr.o.m. i dag (25 april 2022) har hemsidan och forumet skrivskyddats. Det finns två trådar som fortfarande går att skriva svar i: beslutet om nedläggning samt tråden i Den Läckande Kitteln där man kan dela med sig av SH-minnen.
Användarkonton i forumet som aldrig använts, aldrig postats med o.s.v. har raderats. Nuvarande och utrensade spelare kan fortfarande logga in och spara ner gamla inlägg fram till 1 september 2022, då detta forum kommer att raderas. OBS! De gamla forumen, Forum1 och Forum2, kommer att raderas 1 juni 2022.
Tack för 18 minnesvärda år!

Fr.o.m. i dag (25 april 2022) har hemsidan och forumet skrivskyddats. Det finns två trådar som fortfarande går att skriva svar i: beslutet om nedläggning samt tråden i Den Läckande Kitteln där man kan dela med sig av SH-minnen.
Användarkonton i forumet som aldrig använts, aldrig postats med o.s.v. har raderats. Nuvarande och utrensade spelare kan fortfarande logga in och spara ner gamla inlägg fram till 1 september 2022, då detta forum kommer att raderas. OBS! De gamla forumen, Forum1 och Forum2, kommer att raderas 1 juni 2022.
Tack för 18 minnesvärda år!
Få tillbaka karaktärer
Få tillbaka karaktärer
Hej! Jag har varit lite långsam att registrera mig på nya forumet och missade aktivitetskollen. Kan jag kanske ändå få tillbaka mina karaktärer (Adalyn Fairclough [R1] och Diana Rochester-Jones [S4]) på något sätt? 

Re: Få tillbaka karaktärer
Visst, kan fixa!
Re: Få tillbaka karaktärer
Tack! *gos*
-
- Spöke
Få tillbaka gamla karaktärer?
Hejsan!
Jo, jag har inte varit inne på ett tag, och missade hela nytt forum-grejen och karaktärs-rensningen. Är det försent att säga till nu om man vill ha kvar sin karaktär?
Om inte, kan jag få tillbaka Mackensie Maple (R1) ?
Tacksam om jag får svar
/Narian
Jo, jag har inte varit inne på ett tag, och missade hela nytt forum-grejen och karaktärs-rensningen. Är det försent att säga till nu om man vill ha kvar sin karaktär?

Om inte, kan jag få tillbaka Mackensie Maple (R1) ?

Tacksam om jag får svar
/Narian
Re: Få tillbaka gamla karaktärer?
Inga problem. Fixat! 

-
- Spöke
Re: Få tillbaka gamla karaktärer?
Tack så mycket