Beslut om nedläggning av SH

Fr.o.m. i dag (25 april 2022) har hemsidan och forumet skrivskyddats. Det finns två trådar som fortfarande går att skriva svar i: beslutet om nedläggning samt tråden i Den Läckande Kitteln där man kan dela med sig av SH-minnen.

Användarkonton i forumet som aldrig använts, aldrig postats med o.s.v. har raderats. Nuvarande och utrensade spelare kan fortfarande logga in och spara ner gamla inlägg fram till 1 september 2022, då detta forum kommer att raderas. OBS! De gamla forumen, Forum1 och Forum2, kommer att raderas 1 juni 2022.

Tack för 18 minnesvärda år! ❤️💛💙💚

Hur vet jag vilket elevhem jag hamnar i

Här ställer ni frågor om rollspelet och allt annat ni vill ha svar på, oavsett vad saken gäller. Allt ifrån hjälp med skolarbeten till datorsupportfrågor och filosofiska spörsmål. :)
Låst
Shezer-Newelin
Spöke

Hur vet jag vilket elevhem jag hamnar i

Inlägg av Shezer-Newelin »

Hur vet man om vilken skola eller elevhem man hamnar i? Jag loggade nyss in och fattar inte hur man gör. Jag skickade det till sorteringshatten. Är de dem som bestämmer vilken skola och vilket elevhem man hamnar i? Vore tacksam för svar
Användarens profilbild
Traxy
Spelledare & Admin
Spelledare & Admin
Kontakt:

Re: Hur vet jag vilket elevhem jag hamnar i

Inlägg av Traxy »

Hej och välkommen! En bra plats att börja läsa är på den här sidan: https://www.svenskahogwarts.com/nykomling.php Svaren du söker hittar du längst ner under rubriken "Rollspela". :)
Låst