SH använder inte längre mejl. Skicka in bakgrunder till SORTERINGSHATTEN via PM här i forumet. Där kommer du i fortsättningen att få svar på namn och bakgrunder.

Inloggningsproblem? Se den här tråden i Reparo // Visste du att du kan använda @mentions även i forumet? 🎉

RENSA UT eller TA TILLBAKA en utrensad karaktär

Har Dobby varit framme och "hjälpt till" på hemsidan eller i forumet eller på Discord eller IRC? Rapportera fel här, eller ge förslag till förbättringar!
Kategoriregler
Kom ihåg att ge detaljer! "Det går inte att skicka in prov" ger oss liksom inte någon ledtråd till vad som är fel. Nämn vilken sida det gäller (t.ex. "gamla betyg"), vad du försöker göra när du får fel, och vad felet består av (ev. felmeddelanden som dyker upp). Det gör det mycket enklare för oss att hitta felet och så går det mycket snabbare att åtgärda! Kika i forumet för att se att inte samma fråga redan ställts där, eller i Veritaserum.
Användarvisningsbild
Kyashi
Elev
Elev

Re: RENSA UT eller TA TILLBAKA en utrensad karaktär

Inlägg av Kyashi »

Hej!

Amadeus Acton-Aldwych, S5, skulle vilja komma tillbaka om det går bra. :)
Senast redigerad av Traxy den tor 28 jan 2021, 23:57, redigerad totalt 1 gånger.
Anledning: Yes, det går bra! :) /Admin
Användarvisningsbild
combefri
Lärare
Lärare

Inlägg av combefri »

Hej!

Jag skulle vilja ta tillbaka lille Felix Lowe, S1. Har dock en grammatiskt rättad (obs! ej ändrad eller uppdaterad!) bakgrund som jag hellre ser läggs upp på forumet. Kan jag skicka (länk till) den i ett PM?
Senast redigerad av Traxy den ons 24 mar 2021, 12:01, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Spirry
Elev
Elev

Inlägg av Spirry »

Skriver här för det känns som rimligaste stället:
Liam Watanabe, Matthew Pennyfeather och Evening Ballard togs tillbaka för ganska många månader sedan, och jag har först nu upptäckt att deras bakgrunder inte kommit tillbaka till forumet. Allt på hemsidan är som det ska, men jag tänker att bakgrunderna kanske kan få komma tillbaka också :look Ingen brådska dock, för som sagt, tog mig nästan 12 månader att inse detta. Tack på förhand!
Senast redigerad av Traxy den fre 09 apr 2021, 17:19, redigerad totalt 1 gånger.
Anledning: Oops? :look Fixat. /Traxy
Användarvisningsbild
Byron Blue
Elev
Elev

Inlägg av Byron Blue »

Hej!

Jag skulle vilja ta tillbaka Septimus Acton S4. Tack!
Senast redigerad av Traxy den fre 09 apr 2021, 17:10, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Rebbilina
Lärare
Lärare

Inlägg av Rebbilina »

Jag skulle vilja ha tillbaka:

Spencer Keeghan, mvk, Bibliotekare på Nationella Magiska Biblioteket
Senast redigerad av Traxy den tis 20 apr 2021, 21:16, redigerad totalt 1 gånger.
Anledning: Jag har lagt tillbaka alla dina MVK på rätt användare nu och satt Spencer som Aktiv. /Traxy
Användarvisningsbild
Byron Blue
Elev
Elev

Inlägg av Byron Blue »

Jag skulle vilja ha tillbaka Vitalis Deen, journalist på The Daily Prophet. Tack :)
Senast redigerad av Traxy den tor 29 apr 2021, 23:15, redigerad totalt 1 gånger.
Anledning: Han ligger nu på hemsidan igen! /Traxy
Användarvisningsbild
Byron Blue
Elev
Elev

Inlägg av Byron Blue »

Nu är jag här igen! Jag har med flit tagit tillbaka karaktärer lite då och då för att inte bli överväldigad. Nu gäller det Willard Maher i S3 som jag gärna skulle vilja få spela igen. Under min frånvaro från SH har dock släkten Maher fått åtta spelade karaktärer på Hogwarts så Willard skulle då bli den nionde. Skulle ett undantag från åtta karaktärsregeln kunna göras så Willard skulle få liv igen? Tack på förhand! :)
Skriv svar