Nu kan du använda @mentions även i forumet! 🎉

OBS! Om du väntar på ett mejl från SORTERINGSHATTEN men inte verkar få något så kan du höra av dig via PM eftersom mejlen stundtals är lite bråkig.

glömt karaktär namn gjorde en ny forum karaktär och vidare

Här ställer ni frågor om rollspelet och allt annat ni vill ha svar på, oavsett vad saken gäller. Allt ifrån hjälp med skolarbeten till datorsupportfrågor och filosofiska spörsmål. :)
chipmunk
Mugglare
Mugglare

glömt karaktär namn gjorde en ny forum karaktär och vidare

Inlägg av chipmunk » lör 27 jan 2018, 22:52

Hej. Jag har varit medlem här förut för några år sen jag kommer inte riktigt ihåg vilken mail eller namn jag hade då går det att ta reda på eller behöver man ha mailen för det tackar för svar : )

Användarvisningsbild
Shetani
Sorteringshatt
Sorteringshatt

Re: glömt karaktär namn gjorde en ny forum karaktär och vidare

Inlägg av Shetani » lör 27 jan 2018, 23:19

Som sades på Discord, om du inte har något att gå på alls så har inte vi det heller. :) Har du något gammalt mail så skulle det hjälpa, men det finns inget sätt för oss att komma på vad ditt användarnamn var eller vad din karaktär hette bara sådär.

Användarvisningsbild
Traxy
Spelledare & Admin
Spelledare & Admin
Kontakt:

Re: glömt karaktär namn gjorde en ny forum karaktär och vidare

Inlägg av Traxy » sön 28 jan 2018, 20:23

Om vi får en lista på vilka mejladresser du använt tidigare så kan vi kolla om någon av dem finns i en av databaserna. Gör de inte det så var det nog så att det var en annan HP-rollspelssida du varit med på och inte just SH. SH har grafiskt designmässigt sett i stort sett likadant ut sedan 2007, så om det såg annorlunda ut någon gång runt 2011-2015 (när du tror dig kan ha varit medlem) så var det en helt annan sida du var medlem på. 👍

Skriv svar