Grattis till alla spelare som tar examen IRL nu i juni! :pompom:

Alla inlägg som postades innan ca 02:00 fredag 16 mars finns nu i det här forumet, då det är den senaste backupen som gick att använda. Tyvärr går det inte att få tag i inläggen som gjordes fram till ca 19-20 samma kväll (= när servern kraschade) eftersom databasen visade sig vara korrupt. :'(

Jag finns inte!

Har Dobby varit framme och "hjälpt till" på hemsidan eller i forumet eller på Discord eller IRC? Rapportera fel här, eller ge förslag till förbättringar!
Kategoriregler
Kom ihåg att ge detaljer! "Det går inte att skicka in prov" ger oss liksom inte någon ledtråd till vad som är fel. Nämn vilken sida det gäller (t.ex. "gamla betyg"), vad du försöker göra när du får fel, och vad felet består av (ev. felmeddelanden som dyker upp). Det gör det mycket enklare för oss att hitta felet och så går det mycket snabbare att åtgärda! Kika i forumet för att se att inte samma fråga redan ställts där, eller i Veritaserum.
Smurfan
Spöke
Spöke
Kontakt:

Jag finns inte!

Inlägg av Smurfan » tor 13 jul 2017, 20:45

Hej! Jag finns inte på hemsidan längre verkar det som, jag kan logga in som vanligt men jag finns inte med i medlemslistan! Jag har varit borta alldeles för länge, men hemsidan är ju densamma som innan, så det borde väl inte förändra något? När jag ändå är igång så skulle jag vilja byta namn på hemsidan från Smurfan195 till Smurfan :)
Gos

Användarvisningsbild
Traxy
Spelledare & Admin
Spelledare & Admin
Kontakt:

Re: Jag finns inte!

Inlägg av Traxy » lör 15 jul 2017, 20:35

Om du bara har utrensade karaktärer så syns du inte i medlemslistan, eftersom du då inte har någon karaktär att spela. Du finns dock fortfarande med på admins medlemslista. O0 Nu heter du iaf Smurfan på hemsidan!

Smurfan
Spöke
Spöke
Kontakt:

Re: Jag finns inte!

Inlägg av Smurfan » lör 15 jul 2017, 21:29

Åh, okej! Tack så mycket <3

Låst