Nu kan du använda @mentions även i forumet! 🎉

OBS! Om du väntar på ett mejl från SORTERINGSHATTEN men inte verkar få något så kan du höra av dig via PM eftersom mejlen stundtals är lite bråkig.

Möjligt att byta namn?

Har Dobby varit framme och "hjälpt till" på hemsidan eller i forumet eller på Discord eller IRC? Rapportera fel här, eller ge förslag till förbättringar!
Kategoriregler
Kom ihåg att ge detaljer! "Det går inte att skicka in prov" ger oss liksom inte någon ledtråd till vad som är fel. Nämn vilken sida det gäller (t.ex. "gamla betyg"), vad du försöker göra när du får fel, och vad felet består av (ev. felmeddelanden som dyker upp). Det gör det mycket enklare för oss att hitta felet och så går det mycket snabbare att åtgärda! Kika i forumet för att se att inte samma fråga redan ställts där, eller i Veritaserum.
Lynx
Spöke
Spöke

Byta hemsidenamn

Inlägg av Lynx » mån 17 apr 2017, 18:00

Hej! Jag skulle vilja byta mitt hemsidenamn Lodjur02 så att det matchar mitt forumnamn Lynx.
Tacksam om någon kan hjälpa mig! :D

Användarvisningsbild
Traxy
Spelledare & Admin
Spelledare & Admin
Segar t.o.m.: 01 sep 2018
Kontakt:

Re: Byta hemsidenamn

Inlägg av Traxy » mån 17 apr 2017, 18:26

Då var det fixat! O0

Lynx
Spöke
Spöke

Re: Byta hemsidenamn

Inlägg av Lynx » mån 17 apr 2017, 19:37

Tack så mycket!

Dexhex
Mugglare
Mugglare

Skulle en kunna få be om ett namnbyte?

Inlägg av Dexhex » mån 08 jan 2018, 00:15

Godag Admin.
Nu var det så att jag tänkte försöka bli aktiv här på SH igen, såg att jag behövde skapa nytt konto till nya forumet, gjorde det och... stavade mitt användarnamn fel. :look
Så nu skulle jag vilja byta namn så så att det blir rätt, riktigt och så att forumnamn och hemsidenamn stämmer överens. Och när jag endå krånglar tänker jag att jag kan passa på att byta användarnamn helt.
Här på forumet heter jag Denfantastiskafiskem
På hemsidan är det Denfantastiskafisken.
Jag skulle vilja byta båda till Dexhex.

Tackar på förhand!

Användarvisningsbild
Snakey
Lärare
Lärare
Borta t.o.m.: 09 jul 2018

Möjligt att byta namn?

Inlägg av Snakey » ons 31 jan 2018, 23:55

Insåg att jag inte alls tycker att det ser bra ut att ha bindestrecken i mitt användarnamn, i alla fall inte på SH :look

Undrar därför om det finns möjlighet att byta från -Snakey- till bara Snakey på både forumet och hemsidan?
Tack på förhand! :)

Användarvisningsbild
Traxy
Spelledare & Admin
Spelledare & Admin
Segar t.o.m.: 01 sep 2018
Kontakt:

Re: Möjligt att byta namn?

Inlägg av Traxy » tor 01 feb 2018, 00:01

Det finns en användare som heter Snakey på hemsidan (reggad 2015-05-04), vilket ser ut som att det är du det också eftersom det är samma namn och födelsedag och liknande. Om du vill byta namn måste jag ta bort det kontot, men det antar jag inte är några problem eftersom du redan har detta, så det fixar jag! O0

Användarvisningsbild
Snakey
Lärare
Lärare
Borta t.o.m.: 09 jul 2018

Re: Möjligt att byta namn?

Inlägg av Snakey » tor 01 feb 2018, 00:07

Det gör ingenting, tackar!

Låst