Nu kan du använda @mentions även i forumet! 🎉

OBS! Om du väntar på ett mejl från SORTERINGSHATTEN men inte verkar få något så kan du höra av dig via PM eftersom mejlen stundtals är lite bråkig.

Visningsbild

Har Dobby varit framme och "hjälpt till" på hemsidan eller i forumet eller på Discord eller IRC? Rapportera fel här, eller ge förslag till förbättringar!
Kategoriregler
Kom ihåg att ge detaljer! "Det går inte att skicka in prov" ger oss liksom inte någon ledtråd till vad som är fel. Nämn vilken sida det gäller (t.ex. "gamla betyg"), vad du försöker göra när du får fel, och vad felet består av (ev. felmeddelanden som dyker upp). Det gör det mycket enklare för oss att hitta felet och så går det mycket snabbare att åtgärda! Kika i forumet för att se att inte samma fråga redan ställts där, eller i Veritaserum.
Användarvisningsbild
Vaniljtea
Rektor
Rektor
Segar t.o.m.: 22 dec 2018

Visningsbild

Inlägg av Vaniljtea » lör 04 feb 2017, 15:59

Tjo!

Har sedan jag registrerade mig på nya forumet inte kunnat lägga upp en profilbild, det står på kontrollpanelen att "stödet för visningsbilder är för närvarande inaktiverat". Är jag ensam om det här och finns det nåt man kan göra åt det? :)

Användarvisningsbild
Foxears
Rektor
Rektor
Kontakt:

Re: Visningsbild

Inlägg av Foxears » lör 04 feb 2017, 22:41

Det står så för mig med, och jag ser ingenstans där jag kan byta eller ändra den bild jag har nu. Däremot ser det ut som jag kan ta bort den. Det har inte alltid gjort så eftersom jag nu har en bild. Men ja, som bekräftelse, ser likadant ut för mig.

Användarvisningsbild
Traxy
Spelledare & Admin
Spelledare & Admin
Kontakt:

Inlägg av Traxy » mån 06 feb 2017, 14:30

Weird. Funkar det nu? (Har fipplat på inställning för HW-lärargruppen.)

Användarvisningsbild
Vaniljtea
Rektor
Rektor
Segar t.o.m.: 22 dec 2018

Inlägg av Vaniljtea » mån 06 feb 2017, 17:16

Ja, titta! Tack så mycket :D

Låst