Nu kan du använda @mentions även i forumet! 🎉

Alla inlägg som postades innan ca 02:00 fredag 16 mars finns nu i det här forumet, då det är den senaste backupen som gick att använda. Tyvärr går det inte att få tag i inläggen som gjordes fram till ca 19-20 samma kväll (= när servern kraschade) eftersom databasen visade sig vara korrupt. :'(

Nya forumet på hemsidan

Har Dobby varit framme och "hjälpt till" på hemsidan eller i forumet eller på Discord eller IRC? Rapportera fel här, eller ge förslag till förbättringar!
Kategoriregler
Kom ihåg att ge detaljer! "Det går inte att skicka in prov" ger oss liksom inte någon ledtråd till vad som är fel. Nämn vilken sida det gäller (t.ex. "gamla betyg"), vad du försöker göra när du får fel, och vad felet består av (ev. felmeddelanden som dyker upp). Det gör det mycket enklare för oss att hitta felet och så går det mycket snabbare att åtgärda! Kika i forumet för att se att inte samma fråga redan ställts där, eller i Veritaserum.
Användarvisningsbild
Sarah Broke
Sorteringshatt
Sorteringshatt

Nya forumet på hemsidan

Inlägg av Sarah Broke » lör 14 jan 2017, 10:31

Hemsidan saknar länk till de nya forumet, den kanske någon bör lägga till? Jag gillar visserligen att hacka kod men jag tror jag låter någon som har rättigheter ändra det fixa det. :P

Användarvisningsbild
Traxy
Spelledare & Admin
Spelledare & Admin
Segar t.o.m.: 01 sep 2018
Kontakt:

Re: Nya forumet på hemsidan

Inlägg av Traxy » lör 14 jan 2017, 12:16

Jag vet. Har inte hunnit fixa med det än.

Användarvisningsbild
Traxy
Spelledare & Admin
Spelledare & Admin
Segar t.o.m.: 01 sep 2018
Kontakt:

Re: Nya forumet på hemsidan

Inlägg av Traxy » sön 15 jan 2017, 19:28

Då var det fixat.

Låst