Nu kan du använda @mentions även i forumet! 🎉

Alla inlägg som postades innan ca 02:00 fredag 16 mars finns nu i det här forumet, då det är den senaste backupen som gick att använda. Tyvärr går det inte att få tag i inläggen som gjordes fram till ca 19-20 samma kväll (= när servern kraschade) eftersom databasen visade sig vara korrupt. :'(

New forum, new me, men what to do with mitt gamla hemsidekonto

Har Dobby varit framme och "hjälpt till" på hemsidan eller i forumet eller på Discord eller IRC? Rapportera fel här, eller ge förslag till förbättringar!
Kategoriregler
Kom ihåg att ge detaljer! "Det går inte att skicka in prov" ger oss liksom inte någon ledtråd till vad som är fel. Nämn vilken sida det gäller (t.ex. "gamla betyg"), vad du försöker göra när du får fel, och vad felet består av (ev. felmeddelanden som dyker upp). Det gör det mycket enklare för oss att hitta felet och så går det mycket snabbare att åtgärda! Kika i forumet för att se att inte samma fråga redan ställts där, eller i Veritaserum.
Spinjolras
Spöke
Spöke

New forum, new me, men what to do with mitt gamla hemsidekonto

Inlägg av Spinjolras » sön 08 jan 2017, 19:40

Hej!

Jag gick och tog en ny identitet i och med forumbytet, och nu funderar jag på hur jag bäst gör med mitt hemsidekonto. Jag ska ha kvar några av mina gamla karaktärer, men inte ens nära hälften ens, så det gamla kontot kommer behöva rensas en del om jag behåller det. Så, ska jag a) skapa ett nytt konto med mitt nya namn och sen får karaktärer flyttas över, eller b) be om namnbyte på mitt gamla konto, och så får det städas upp lite istället?

Vänliga hälsningar,
The member formerly known as Spirry

sysfeyrac
Spöke
Spöke
Kontakt:

Re: New forum, new me, men what to do with mitt gamla hemsidekonto

Inlägg av sysfeyrac » sön 08 jan 2017, 19:47

Ursäkta derailingen men VÄLKOMMEN, COMRADE! :love

Användarvisningsbild
Shetani
Sorteringshatt
Sorteringshatt

Inlägg av Shetani » sön 08 jan 2017, 20:36

Enklare skulle väl vara att byta namn på gamla kontot och gå igenom aktivitetskollen som alla andra. Tror jag iaf. Välkommen tillbaka, anyhow

Användarvisningsbild
Traxy
Spelledare & Admin
Spelledare & Admin
Segar t.o.m.: 01 sep 2018
Kontakt:

Inlägg av Traxy » sön 08 jan 2017, 21:32

Shetani skrev:Enklare skulle väl vara att byta namn på gamla kontot och gå igenom aktivitetskollen som alla andra.
Korrekt! O0

Spinjolras
Spöke
Spöke

Inlägg av Spinjolras » sön 08 jan 2017, 22:07

Då får det bli så! Hittar ingen byta-namn-tråd, så kan jag bara säga till här? Spirry > Spinjolras isf! Tack på förhand och efterhand (eller tack för ytterligare info om var jag ska säga till istället) :D

Användarvisningsbild
Traxy
Spelledare & Admin
Spelledare & Admin
Segar t.o.m.: 01 sep 2018
Kontakt:

Inlägg av Traxy » sön 08 jan 2017, 23:10

Har inte skapat en sådan tråd än, men det funkar ju att säga till här lika gärna. O0

Låst