SH presenterar OWL-awards! Nu är det fritt fram att nominera för det som hände under februari 2019. Deadline för nomineringar är 17/3, sedan kommer Månadens Ugglor att utses av månadens jury. Läs mer här!

Årets karaktärsinventering är färdig. Spelare som inte sade till i den här forumtråden att de ville behålla sina karaktärer rensades ut 4/2.

Inloggningsproblem? Se den här tråden i Reparo // Visste du att du kan använda @mentions även i forumet? 🎉 // OBS! Om du väntar på ett mejl från SORTERINGSHATTEN men inte verkar få något så kan du höra av dig via PM eftersom mejlen stundtals är lite bråkig.

RENSA UT eller TA TILLBAKA en utrensad karaktär

Har Dobby varit framme och "hjälpt till" på hemsidan eller i forumet eller på Discord eller IRC? Rapportera fel här, eller ge förslag till förbättringar!
Kategoriregler
Kom ihåg att ge detaljer! "Det går inte att skicka in prov" ger oss liksom inte någon ledtråd till vad som är fel. Nämn vilken sida det gäller (t.ex. "gamla betyg"), vad du försöker göra när du får fel, och vad felet består av (ev. felmeddelanden som dyker upp). Det gör det mycket enklare för oss att hitta felet och så går det mycket snabbare att åtgärda! Kika i forumet för att se att inte samma fråga redan ställts där, eller i Veritaserum.
Användarvisningsbild
kotte9
Elev
Elev

Re: RENSA UT eller TA TILLBAKA en utrensad karaktär

Inlägg av kotte9 » mån 07 jan 2019, 20:40

Hello! It is I again, den här gången skulle jag jättegärna ta tillbaka Kathrine Barkley, R2 <3
Senast redigerad av 1 Traxy, redigerad totalt 0 gånger.
Anledning: Fixat! Hon har dessutom varit utrensad i mindre än ett år, så betygen står kvar! O0 /Traxy

Användarvisningsbild
Lily
Rektor
Rektor
Borta t.o.m.: 05 jul 2018
Segar t.o.m.: 10 jul 2018
Kontakt:

Inlägg av Lily » tor 17 jan 2019, 05:25

Jag skulle gärna ta tillbaka Édith Bonheur, BB7 <3

Användarvisningsbild
Emmz
Elev
Elev

Inlägg av Emmz » tis 05 mar 2019, 19:37

Jag skulle gärna vilja ta tillbaka Emily Coppersmith, H2. :)
Anledning: Fixat! /Traxy

Användarvisningsbild
Byron Blue
Elev
Elev

Inlägg av Byron Blue » sön 10 mar 2019, 12:59

Hej hej!

Jag skulle vilja ta tillbaka Willard Maher (S3) och Sterling Deen (H2).

Tack :)
Anledning: Fixat! /Traxy

Skriv svar